Muudatused RIKS arvete esitamises
Alates 01.01.2022 osutab Riigi Infokommunikatsiooni
Sihtasutusele arvestusteenust Riigi Tugiteenuste Keskus
Seoses uuele programmile üleminekuga on muutunud arvete väljastamise kord. Muudatused arvete väljastamises on tingitud arveldusprogrammi tööpõhimõtte muutumisest. Senini edastasime kõikide teenuste eest ühe, kliendinumbri põhise arve. Uuest süsteemist väljastatud arvete puhul võite ühe kliendinumbri puhul saada meie käest rohkem kui ühe arve, olenevalt sellest, milliseid teenuseid kasutate.
Alates uuest aastast väljastame kõneteenuste kuutasude ja kõnede arve ühe arvena. Võrguteenuste, seadmemajutuse ja paigalduskoha rendi teenuste kuutasude kohta saavad kliendid ühe arve ja muutuva kuutasuga teenuste ( nt elekter, domeenid) eest sama kliendinumbriga teise arve.
Arve sisuliste küsimustega palume pöörduda klient@riks.ee.