Teksti suurus

Reavahe

Kontrastsus

Kommenteeri

Muudatused RIKS arvete esitamises

Alates 01.01.2022 osutab Riigi Infokommunikatsiooni Sihtasutusele arvestusteenust Riigi Tugiteenuste Keskus

Seoses uuele programmile üleminekuga on muutunud arvete väljastamise kord. Muudatused arvete väljastamises on tingitud arveldusprogrammi tööpõhimõtte muutumisest. Senini edastasime kõikide teenuste eest ühe, kliendinumbri põhise arve. Uuest süsteemist väljastatud arvete puhul võite ühe kliendinumbri puhul saada meie käest rohkem kui ühe arve, olenevalt sellest, milliseid teenuseid kasutate.  

Alates uuest aastast väljastame kõneteenuste kuutasude ja kõnede arve ühe arvena. Võrguteenuste, seadmemajutuse ja paigalduskoha rendi teenuste kuutasude kohta saavad kliendid ühe arve  ja muutuva kuutasuga teenuste ( nt elekter, domeenid) eest sama kliendinumbriga teise arve.

Arve sisuliste küsimustega palume pöörduda klient@riks.ee.


Lisa kommentaar

Email again:
Vaegnägijatele